تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 - 11:16
کد خبر : 61434

دکتر اسماعیل پور فرماندار شهرستان رودسر: عملکرد مطلوب بانوان در حوزه ریاست ادارات، سبب استقبال از افزایش شمار مدیران زن در شهرستان شده است

دکتر اسماعیل پور فرماندار شهرستان رودسر: عملکرد مطلوب بانوان در حوزه ریاست ادارات، سبب استقبال از افزایش شمار مدیران زن در شهرستان شده است

جارستان: مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به اتفاق رئیس جدید شعبه کلاچای با فرماندار رودسر دیدار نمودند.به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان، علی حسین نژاد مدیرکل این مجموعه و معصومه صادقپور رئیس جدید تامین اجتماعی کلاچای با دکتر اسماعیل پور فرماندار شهرستان دیدار نمودند. دکتر اسماعیل پور در این نشست

جارستان: مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به اتفاق رئیس جدید شعبه کلاچای با فرماندار رودسر دیدار نمودند.
به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان، علی حسین نژاد مدیرکل این مجموعه و معصومه صادقپور رئیس جدید تامین اجتماعی کلاچای با دکتر اسماعیل پور فرماندار شهرستان دیدار نمودند.

دکتر اسماعیل پور در این نشست با اشاره به عملکرد موفق بانوان در پستهای ریاستی و داشتن خصلتهای بارزی همچون دقت و نظم، عملکرد مطلوب مدیران زن را سبب افزایش شمار بانوان در مدیریت ادارات شهرستان برشمرده و اذعان داشت در یک ساختار درست مدیریتی باید بجای تجهیزات و ابزار، تربیت انسان و نیروهای کارآمد را اولویت قرار داد.

فرماندار شهرستان رودسر افزود: اگر به سرمایه انسانی توجه درست شود کارائی افزایش و مشکلات کاهش مییابد.

ایشان با اشاره به ضرورت ایجاد رضایتمندی در مردم و جامعه، اذعان داشت: بی عدالتی ، ظلم و بلاتکلیفی بازار کسب و کار میتواند سبب کاهش آستانه تحمل مردم گردیده و نارضایتی ایجاد نماید و سازمانی همچون تامین اجتماعی با استقرار عدالت اجتماعی و کمک به جبران مشکلاتی همچون بیکاری و … نقشی مهم در عرصه جامعه داراست.

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه حدود ۵۰ درصد جمعیت گیلان تحت پوشش تامین اجتماعی است اظهار داشت: در جریان شیوع ویروس کرونا ، سازمان با اتخاذ تمهیداتی در جهت کاهش و حذف مراجعات و ارائه خدمات مضاعف به بیمه شدگان گام برداشت ولی با سفید شدن وضعیت هشدار برای سایر بخشها، کار ارائه تعهداتی همچون غرامت بیماری، برقراری مستمری بازماندگان و مقرری بیکاری برای آسیب دیدگان این بحران در تامین اجتماعی تازه شکل جدیدی پیدا نموده است.

ایشان با بیان اینکه بیشتر مخاطبین ما بدلیل جنس نیازها و قرارگرفتن در اقشار ضعیف بسیار حساس هستند توجه به مردمداری و تکریم را از اصول سازمان برشمرده و خواستار حمایت از تامین اجتماعی بویژه در حوزه های درآمدی و الزام کارفرمایان به انجام تکالیف قانونی گردید.

شایان ذکر است بدنبال بازنشستگی ناصر یاوری رئیس تامین اجتماعی کلاچای، طی حکمی در آستانه عید سعید فطر، معصومه صادقپور رئیس پیشین شعبه سیاهکل بعنوان رئیس جدید تامین اجتماعی کلاچای منصوب گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.